Counter-Strike 1.6 Download Forum

Counter-Strike Server RSS Feed atom+xml Counter-Strike Server RSS Feed Counter-Strike Server CsBesTiaL Top 100 BesTiaL Autentificare Inregistrare Profil Mesaje private FAQ Grupuri Counter-Strike
 Servere-le de Counter-Strike CsBesTiaL sunt Pornite
cs bestial
Custom Search
Get our toolbar! Download Counter-Strike 1.6 andoird application
Inceputul de baza in crearea unui Plugin [AMXX]
Du-te la pagina despre counter-strike
 
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect
Mesaj
BEAHHHHH!
CsBesTiaL Player
CsBesTiaL Player


Data Inscrierii: 21/Dec/2012
Mesaje: 72

Mesaj

2012-12-23    cstrike Inceputul de baza in crearea unui Plugin [AMXX]


Autor: CataliNNN.
Inceputul de baza in crearea unui Plugin

Ok , in acest Tutorial voi explica pas cu pas , tot ce trebuie facut pentru a crea un Plugin simplu (Inceputul) . Daca nu ai facut nici un Plugin pana acum si nu ai habar cum se face , casca bine ochii ; vei invata acum Counter-strike server WwW.CsBesTiaL.CoM .

Plugin-urile , dupa cum cred ca ati vazut deja (Daca v-ati uitat in vreun .sma) , sunt alcatuite din public-uri si din stock-uri (Ceea ce veti invata mai tarziu , deocamdata invatam public-uri) .

Vom creea un fisier .txt , caruia ii modificam extensia in .sma . Sa spunem ca am creat fisierul plugin.sma . Il deschidem cu notepad (Puteti folosi si alte programe ajutatoare in scripting , dar nu recomand ; este bine sa invatati asa) .

Incepem prin niste include-uri . Ce sunt acestea ¿ Sunt niste linii de comanda care arata amxmodx-ului ce functii (utilitati) vor fi folosite in acest Plugin . Pentru inceput , ii aratam ca vom folosi amxmodx :

Cod:
#include <amxmodx>


Lista de include-uri poate continua , dar deocamdata lasam asa . Veti invata mai tarziu si despre alte include-uri .

Apoi , intregistram Plugin-ul , printr-un public specific , numit public plugin_init() . Deci , apasam un enter si adaugam :

Cod:
public plugin_init()

{

}


Intre cele 2 paranteze ( { si } ) , vom adauga codul public-ului respectiv . Aceste acolade reprezinta inceputul si sfarsitul unei anumite parti / a intregului public . Mai tarziu vom invata si partea cu mai multe parti ale unui public , dar deocamdata lasam asa . Intre paranteze , adaugam register_plugin("Numele Pluginului","versiunea","autorul") . Register_plugin este o functie a include-ului de mai sus (amxmodx) , iar celelalte sunt argumentele . Vom avea :

Cod:
#include <amxmodx>



public plugin_init()

{

        register_plugin("nume", "versiune", "autor")

}


Atentie ! Acel spatiu lasat de mine inaintea register_plugin este absolut necesar pentru a functiona Plugin-ul corect ! Acel spatiu NU va trebui sa-l lasati cu space , ci cu tasta TAB . Deasemenea intr-un Plugin NU va trebui sa folositi DELOC tasta space (Decat intre argumente) ! Inlocuim nume cu numele Plugin-ului , versiune cu versiunea autor cu autorul Plugin-ului (Numele dvs) . Atentie ! Lasam ghilimelele asa cum sunt ! Modificam doar cuvintele .
Tot in plugin_init , vom putea sa mai inregistram si niste comenzi . Vom inregistra una . Functia este urmatoarea :

Cod:
register_concmd("comanda","public",accesul de admin,"Mesaj care apare cand dai amx_help")


La "accesul de admin" , putem pune :

Cod:
ADMIN_RESERVATION

ADMIN_IMMUNITY

ADMIN_KICK

ADMIN_BAN

ADMIN_SLAY

ADMIN_MAP

ADMIN_CVAR

ADMIN_CFG

ADMIN_CHAT

ADMIN_VOTE

ADMIN_PASSWORD

ADMIN_RCON

ADMIN_LEVEL_A

ADMIN_LEVEL_B

ADMIN_LEVEL_C

ADMIN_LEVEL_D

ADMIN_LEVEL_E

ADMIN_LEVEL_F

ADMIN_LEVEL_G

ADMIN_LEVEL_H


Deci , adaugam in .sma :

Cod:
register_concmd("amx_ss","admin_ss",ADMIN_LEVEL_C,"Take a snapshot to selected player")


La comanda amx_ss , se va executa public-ul admin_ss , doar daca are adminul care executa comanda litera "C" in acces .

Ok , acum sa facem public-ul .
Adaugam :

Cod:
public admin_ss(id)

{

}


Dupa cum vedeti , am adaugat un id in acest public . Acest id reprezinta index-ul pe care va fi executata comanda .
Intre { si } , va trebui sa adaugam code-ul public-ului . Deobicei este o combinatie intre niste functii aici . De exemplu , daca vrem sa ii facem un snapshot unui Player , vom adauga intre { si } urmatoarea functie :

Cod:
client_cmd(id, "snapshot")


Client_cmd reprezinta functia pentru executare a unei comenzi asupra unui client , iar id reprezinta cui sa executi comanda . Snapshot reprezinta comanda .
Adaugam niste tab-uri ca sa fie ordonat bine code-ul . Ok , pana acum ar trebui sa avem urmatoarele :

Cod:
#include <amxmodx>



public plugin_init()

{

        register_plugin("nume", "versiune", "autor")

        register_concmd("amx_ss","admin_ss",ADMIN_LEVEL_C,"It takes a snapshot to the specified Player .")

}



public admin_ss(id)

{

        client_cmd(id, "snapshot")

}


Salvam fisierul , apoi il compilam Aicidupa care il punem pe Server . La executarea comenzii amx_ss <Player> , i se va face un snapshot Player-ului specificat .
Ei , cam asta a fost . Daca ati urmat toti pasii de mai sus FELICITARI ! Tocmai ati facut primul dvs Plugin Counter-strike server WwW.CsBesTiaL.CoM . La mai multe Counter-strike server WwW.CsBesTiaL.CoM .
Cs Forum
Vezi profilul utilizatorului Expediaza mesaj privat
WwW.PlacePuB.Ro
WwW.PlacePuB.Ro
placepub




Mesaj

2012-12-23    cstrike




Cs Forum
Afiseaza mesajele despre Counter-Strike pentru a le previzualiza:    
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Counter Strike Forum - Tutoriale Counter-Strike 1.6 download -> Tutoriale Counter-Strike 1.6 cstrike Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina despre counter-strike
Pagina 1 din 0

 
Mergi direct la pagina de counter-strike 1.6:  
Nu puteti crea un subiect nou In acest forum despre counter-strike
Nu puteti raspunde In subiectele acestui forum despre counter-strike
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum despre counter-strike
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum despre counter-strike
Nu puteti vota In chestionarele din acest forum despre counter-strike

Privacy Policy | Politica de Confidentialitate



 Safe Site

By Bogdan Maxim. Published in the Counter-strike 1.6 Download category